Polaroid MPC700G 7,0 inch / zwart / 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Polaroid MPC700G 7,0 inch / zwart / 4 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

dennisdh 19-05-2012

ik heb hem nu paar uur en staat alweer op marktplaats.
want m`n mobiel htc hd2 kan meer dan dit ding.
google appstore start niet op na instalatie, wil je via de site iets instaleren wordt het apparaat niet herkent.
filmpjes speelt hy niet af of schokkend ga zo maar door.

kortom NIET kopen dus

Trebora 13-02-2012

Heb het apparaat sinds december in mijn bezit en het is een regelrecht drama. Batterij is binnen het uur leeg, het apparaat wordt enorm heet en dan flipt het volledig: Scherm werkt niet meer, het gaat uit zichzelf keuzes maken en last but not least de Wifi verbinding valt om de haverklap weg.

Het is dat ik het cadeau gekregen heb, maar mocht je overwegen om het apparaat te kopen dan zou ik voorstellen om het bedrag dat je hier voor gaat uitgeven, om te wisselen in muntjes van 2 cent, je de dichtsbijzijnde vijver opzoekt en deze een voor een in de vijver werpt. Daar heb je meer plezier aan dan van dit apparaat!

Elleke25 02-02-2012

De algemene klacht geld ook voor mij. Al zit ik naast de router dan heb ik maar zwak bereik. De verbinding valt steeds weg. Om o.a. Wordfeud app te krijgen moet je eerst een cursus volgen en als je het dan weet valt je verbinding met internet steeds weg. Ik breng hem terug en adviseer een ieder NIET KOPEN. Al kost hij niet zo veel, je mag er toch wel iets van verwachten.

ger bosch 13-01-2012

het is een gemak mpcs700 ik ben er heel ,
blij mee een mooien vormgeving licht goed in mijn ,
hand leuk internetten e.mails gaat perfeckttablet.
alleen een klein minpuntje accu ,,,snelleeg.
groetjes

gurtie 09-01-2012

Leuke gadget als je het mij vraagt: goede wifi verbinding, email makkelijk in te stellen, browsen gaat ook sneller dan ik had verwacht en het wordfeud gedowlnoload en werkt!!!
alleen accu trekt sneller leeg dan verwcht

Alexander11 05-01-2012

Werkt helemaal niet wifi ook niet als ik naast de router zit !!!
Als hij dan eindelijk contact maakt is het zo zwak dat je er meteen weer uit ligt, er zit app market op maar je kunt geen verbinding maken.
Ik had hem gekocht voor internetradio maar dat kan je helemaal al vergeten.
Ook muziek er op zetten is een klus die je een hele avond kost.
Al met al een echte miskoop, waardeloos Tablet dus.......

Gerrit 1958 04-01-2012

Leuk ogende gadget alles werkt.
Helaas ging het bij mij mis met de wifi.
Maakte sumier of geen contact met internet.
Kon dan ook geen apps downloaden, dus nutteloos.
Na telefonisch contact geretourneerd naar de winkel
waar ik mijn geld terug kreeg.
Perfecte service van de kijkshop.

annika1952 15-08-2012

ik heb hem nu een week. krijg nergens verbinding, niet thuis, niet op het werk, nergens, dus pak hem weer mooi in en breng hem weer terug.

pietvankempen 06-01-2012

Weet je zeker dat jij een MPCS700 had gekregen?
Ze reiken n.l. alleen maar MPC700G uit, terwijl op de bon staat dat het MPCS700 is.
Er zit wel wat verschil tussen die twee.
piet

M.P.Verboom 29-12-2011

Wat kan je voor 8 tientjes verwachten? Het werkt met wat aanpassingen, zoals installeren van uberoid V10.1 en GoLauncer EX, helemaal OK !! Niets mis mee. Erg veel plezier voor dat geld.

g. Doeglas 08-03-2012

Beste Verboom,
Zijn dan de wifi problemen ook opgelost?

velfa 28-06-2012

Hallo,

ik zou ook graag weten of de WIFI problemen nu ook opgelost zijn.....

Groeten, Alfons